Färjan Håkan Mohahahaa!!

Hahaa!! Har ni sett när  han pratar om sin gubbrumpa. Haha!
När han helt förvirrat säger "Schyssta ostar..." och pekar på benen.
Mohaahaaa!! Förvirrad kille... Fasen nu skrattar jag bara när jag tänker på honom.

På tal om dokusåpe killar. För några år sedan så var den nån av killarna från Big Brother som var gästbartender på Q här i Gve. Jag ställer mig och ska beställa och killen kommer fram.
Jag ser honom och får P A N I K.
JAG KÄNNER DEN KILLEN!!! Men hur??! Tänker jag och hjärnan går på högvarv.
Det värsta är ju att jag lixom känner killen. Liksom intimt..
Min panik bara stegrades och han tittade så lurigt på mig så jag var HELT SÄKER på att han och jag träffats förr.
MEN HUR FAN KAN DET KOMMA SIG ATT JAG INTE KAN PLACERA HONOM NÄR JAG UPPENBARLIGEN LEGAT MED HONOM!!!???
Dessutom så pekar han på mig igenkännande med fingret och säger: Eeeeeeyy!
Jag började verkligen panika nu och tänkte att nu jäklar Catja har du spårat ur totalt när du hamnar i sånna här situationer!
Men som tur är just när jag ska till att vända om och bara gå därifrån kommer jag ju på vem det är. 
Klart jag känner honom! Jag har ju sett honom på TV i flera månaders tid. TIll och med sett honom ha sex. Dock inte ha sex MED MIG. Tackgodegud för det! 
Den gången var jag närapå att checka in på första bästa nunnekloster.
 
Så. Då fick ni en liten pinsam en från mig.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: mamma

HAHAAA... Jaa, man kan inte annat än skratta åt den förvirrade Håkan :-D Vad underbart det var att få träffa er via Skypen... Puss o kram

2009-04-25 @ 08:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0