En sak till

Jo min syrra har typ fått Malaria eller nått!
Helt galet sjuk är hon. Hon kom ju hem från Thailand för kanske två veckor sen och nu har hon haft fytiograders feber i fyra-fem dagar. VC säger inget. Dom hade tagit några prover men det var inget särskillt med dom sade läkaren. Men när hon pratade med akuten igårkväll så sade dom att proverna hade avikit på flera olika sätt så läkarna ville fundera (??!!!) på saken. Jäkligt skumt...
Men hennes sänka var ju också i förrgår 46 och dagen efter 54.... Hmmm....
Detta är ett fall för House....

(Om syrran läser detta så är det IIIINGEN FAARA. Näääädå, lite solsting har du bara.
Taaaaag twååååå Panno-diiil och vi-laaa...
)

Translation: My sister has some weird disease. She's been sick since she came home from Thailand a few weeks ago. Doctors doesn't know what it is... Hmmm???

Kommentarer
Postat av: Mojjan

Hej! Du skulle bara veta vilken sjuk drömm jag hade i natt som du var med i... hihi Den var så sjuk så jag vågar int skriva ens om den, för folk skulle nog se till att jag hamnar på psyket då... Kanske du också för du var int så smart i den heller... Jag säger bara att du är int den bästa inredaren... hihi! Hoppas du har det bra! Saknar dig!

2009-04-25 @ 11:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0