Effektiv i morse

Ja det har jag varit. Diskat och plockat undan i köket. Planerar på dammsugning och skurning. Har satt in alla våra foton i album och skickat 800 (!!!) till på framkallning!
Skulle ha farit på ÖL idag med orkade helt enkelt inte. Tänkte att vi tar en liten hemmadag idag. Fixar och donar. :)

CSI avsnittet går var ett av det bästa någonsin.. Men hur tragiskt är det inte att Gil Grissom ska sluta. Vet inte om jag kommer kunna se det mer efter det... Det kan inte bli samma...

Jag har försökt lära Elise att leka jaga. Ni vet att hon ska bli sådär stressad och krypa iväg när jag kommer efter och säger "Nu kommer jag och tar dig!". Men hon har hittills bara stirrat på mig somom jag vore dum i skallen. Enda till igår! :)
Jag tog av henne naken så hon fick vädra stjärten lite och vara lite fri.
Det var då hon började leka denna leken själv! :)
Hon gav ifrån sig ett litet tjut och kröp iväg med en rivstart, stannade efter en liten bit och vände sig om och tittade busigt på mig. Så jag hakade på naturligtvis och kröp iväg efter henne och upprepade gång på gång "Nu kommer jag och tar dig...."
Jisses vilken fart det blev på tösen, så snabb och stressad så hon missade att ta emot med händerna emellanåt och halkade hit och dit medans hon SKREK av förtjusning och riktigt asflabbade! :) Hon lät som en gammal gubbe när hon skrattade! HIhi! :)
Ååh, va roligt vi hade! :)

Nu leker hon med sitt älskade bakplåtspapper. :) Jag ska gå och se om vi kan få i oss nån lunch.
Ikväll kommer pappa hem. Kul, just ikväll när vi tror att det är ett House avsnitt som vi inte sett tidigare! Kul kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0