Catja djurens väktare. Ingemar Catjas väktare.

Aaah! Galet vad som hände idag!
Var på Konsum i Malmberget med Ingemar och medans vi går mot affären ser vi en gubbe (modell ganska mycket äldre) som är på väg in i affären. Utanför var en hund fastknuten. Hunden skällde när gubben gick förbi och gubben flippar och blir förbannad. Så han skriker åt hunden och går mot den och slår med sin väska mot hunden!!
Han gormar och svär och lever rövare och står sen i hallen på affären och berättar till några andra kunder om att hunden är galen.
Medans hans står och snackar skit om hunden som förskräckt satte sig på rumpan när karln gick emot honom, hinner vi komma ikapp honom. När jag tagit min korg så säger jag att hundar brukar skälla och att man inte behöver bete sig sådär (Ja, något sådant,...). Då vänder sig gubben om, innan jag knappt hunnit avsluta meningen, och puttar mig så jag åker mot kundvagnarna och höjer sedan armen för att slå till mig!! Då hoppade Ingemar fram snabb som blixten och frågar vafan han höll på med. (Jag tycker mig minnas att jag hann knuffa tillbaka på gubben men jag vet inte riktigt...)
Gubben gormade om att hunden inte var fastknuten och galen och sänkte näven.
Han var tydligen bara beredd på att slå en tjej, inte en annan karl.
Han gormade och var otrevlig under hela tiden tills vi gick åt olika håll.
Vilken jävla idiot!
Jag HATAR när folk beter sig illa mot djur.
Om det är nånting hundar blir galna av så är det ju när en okänd karl flyger på hundstackaren när hunden sitter fastknuten utanför affären. Ja hunden skällde! Men vad är det med det då? Hunden uttryckte sig på det enda sättet han kan när han sitter uanför en affär.
Ååh, jag blir så förbannad... Jag kokar ännu!
Tur att Ingemar var med, annars hade jag nog fått en blåklocka.
Märktes på gubben att han hade kunnat drämma till ordentligt. Hojja..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men vad i hela helvete? Fyfan vilken idiot! Fan att inte du hann drämma till honom. Eller fan att inte hunden bet av honom armen eller nåt . . . Vilka psykfall det finns . . .

2009-04-09 @ 17:50:44
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Precis av den orsaken törs jag inte knyta fast min hund på stan(ja, det och förstås för att jag är rädd att nån ska snotta henne), snacka om överreaktion från gubben. Där hade man önskat att hunden hade bitit honom.

2009-04-09 @ 18:30:12
URL: http://www.detnyalivet.bloggagratis.se
Postat av: Piia

Men SHIT! Fan vad förbannad jag blev nu, en del gubbj*vlar borde fan slängas ner i en brunn där de kan sitta och tjura i resten av sina bittra liv. Usch så hemskt.... Fegt att ge sig på djur, barn eller kvinnor, hatar sånt folk!

2009-04-09 @ 19:16:43
URL: http://piiano.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch vad otäckt.. :/

2009-04-09 @ 19:27:16
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch vad otäckt.. :/

2009-04-09 @ 19:27:18
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Men voj satana!! Säg vem det var, jag går och slår ner han... Eller försöker... Vilken idiot!!!

2009-04-10 @ 01:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0