Men här trillar ju inläggen bara in... :)

Haha! Jah, drar väl ett till inlägg...

Elise står här och trycker fjärrkontrollerna mot mitt öra. "Mamma, ele-fåån. Mamma, mamma, ELE-FÅÅÅN."
Hon är galen denna ungen alltså. Patrik har fått kliva upp med henne kvart i fem. För hon började gallskrika i sovrummet när jag sa att det var natt och vi var tvungna att somna om. Vilket humör hon har! Helt sanslöst.
Patrik gav med sig när hon skrek, få se hur nästa natt blir då! Haha!
 
Idag är det då alltså midsommar. Jag tror det kommer bli den bästa midsommaren på länge. :)
Det har planerats in två dagar, med båtåkning, vattenskidor, fotboll, kubb, god mat (vi har ju självaste kocken med oss), hela gängets barn samlade för bad och lek... Lilla Stora F kommer vi att sakna! Hon ska ju inte med. Men hon hann ju vara med på midsommarstångs skapandet igår. Det hade inte skadat med en extra barnvakt! ;) Hon är bra på det hon! 
Jag, Patrik och Ante gjorde en grann stång! :) Ungarna skulle också ha varit med men dom var upptagna på sina egna upptåg.

Nu hör jag Charlie skrika inne hos Patrik som gått och vilat igen.... Ska nog ta och muta upp Patrik med kaffe. Jag vill börja åka ut till stugan på ett tag också! :)

Förresten! Nu ÄNTLIGEN på måndag så ska ja få "tjoffa" in min sprial! Skulle ju har gjort det flr en månad sen men min kropp är ju super-kroppen för fortplantning så jag har ju för tusan fått mensen tillbaka och måste därför vänta till efter mensen innan jag ska få sätta in den. När barnmorskan sa att jag måste vänta i drygt två veckor till blev mitt svar; "Är du inte KLOK??!! Jag kommer ju hinna bli gravid igen!!"
Hon skrattade och sa, jag citerar "Du får väl hålla dig i skinnet." Hahahahaaa! Hon är rolig hon, vilket ordval! :D
Å ja jag har ju lyckats hålla mig ogravid. Bra gjort av mig och Patrik. Bara vi tänker en oren tanke så är vi redan på tjocken. Jag kan ju inte sitta på samma stol som han suttit på utan att efruktning sker.
Men men, undrens tid är inte förbi, uppenbarligen! :)

Nä nu ska jag och kolla med Patte var Keisu sa, misstänker att han dragit sig ur midsommarfirandet. Tråkmåns!  :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja det är samma här.. vi behöver bara titta på varann så blir jag tjock ;)

2010-06-25 @ 10:35:54
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Emma nr 2

Nej,inga fler barn nu, då hinner du ju inte blogga!;)

2010-06-25 @ 15:29:19
Postat av: Catja

Haha! Men det hinner jag ju inte nu heller! :)

2010-06-26 @ 00:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0