Livmodern har tystnat!

Japp efter nog många Alvdon brus så har det blitt lungt i magen. Nu har jag inte alls ont.
Så idag kan jag knalla igen. Skönt! För vädret är härligt!
Elise ska till Andra sidan...

("Andra sidan" är ett område här. Jag vet när jag var ny i stans å hade jag enorma problem innan jag fick veta att ett ställe faktiskt hette så. Haha! Nån kunde säga: "Hon bor på Andra sidan..."  eller "Ja, vi möts på andra sidan då..." Å jag tänkte alltid "På Andra sidan vaddå??!") 

Jo Elise ska till sin vice dagmamma, så efter avlämning går jag en runda sen är det dejt med Rebbis som gäller.... Vi har försökt ses i månader totalt karl- och barnfria men har inte lyckats!
Så idag är ju jag nästan barnfri så nu jäklar ska det ske!

Annars så är det kylrensning och tvätt som står på schemat. Nu börjar ju seseterreandet hit och dit så vi måste rensa ur här hemma. :)

Men fy min hjärna är mos. Vaknat före fan igen såklart.......

Nä jag ser tvättmaskinens stora runda tomma metallgap som skriker efter mig. Måste sätta igång om jag ska hinna med nått idag! :) (Hinna med nått?? Klockan är sju... Jag hinner väl med en hel del även om jag skule ligga på soffan nån timma till. Men jag ville bara avlsuta! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0