Jag är så AVUNDSJUK på dom jävlarna....

... Som har barn som sover på morgonen!!
Vad gör dom med sina barn?? Vad fan ska man göra för att få ungarna att sova???!!!
Ni fattar inte hur många "-jävlar" jag vill lägga till både före och efter ordet "ungar" men jag låter bli....
Men vare sig jag säger det rätt ut elller inte så är det två jävla ungjävlar just nu!!!!!
Vad ska man göra för att trötta ut dom???
Å jag är inte ens ute efter det, men NÅNGÅNG måste som väl kunna sova längre på morgonen?????
Men näää..... Hela dagen ute igår med vattenskidor, stranden, lek, crossar, kompisar å lik förbannat så vaknar dom TIDIGARE än vanligt. Jag har sovit lite knappt fyra timmar. Jaha.
Jag är så förbannad så jag hade kunnat  dräpa nån!!!!
 
ÄR DET SÅ FÖRBANNAT MYCKET BEGÄRT ATT FÅ SOVA NÅNGÅNG??!!?!?!?!?!?!!!


Charlie ligger här och fnyser. För det är dessutom HAN som tjorvar nu. Han som alla andra mornar slumrar längre än sin syster ligger här och bara tjorvar. Elise som vanligtvis skriker rätt ut av ilska den här tiden för vi försöker få henne att somna om, har för EN GÅNGS SKULL SOMNAT IGEN!!!!! Men naturligtvis ska nästa (JÄVLA)unge börja då.

Kommentarer
Postat av: Emma

Min bättre hälft lägger fram förslaget att gå å sova tidigare..!Då blir natten längre ju.(,hoppas du inte läser det nu i ilskans hetta, får då blir du väl bara mer förbannad!;)

2010-06-26 @ 09:13:02
Postat av: CAtja

Ja men jag gör ju alltid det. ALLTID! Är jag uppe till tio så är det sent för mig! Men så när man för EN GÅNGS SKULL är uppe och ute så då jävlar tar dom i från tårna! Suck

2010-06-26 @ 11:35:41
Postat av: Tess

Ja dessa barn är bara för mkt ibland... Jag ska dock inte klaga för mina sover ändå rätt bra! Men Mira har haft sina perioder då hon vaknat redan vid 4 å vill kliva upp... men jag ger inte med mig!! Hon får då äta välling & så somnar hon om:-). Nova har aldrig varit några som helst problem med!!

När Mira var mindra så var hon ju vaken fler timmar om natten... allt mellan 01-05, jippie!!

Hoppas d blir bättre för dig!

Kram

2010-06-26 @ 12:45:03
URL: http://tessanstromback.blogg.se/
Postat av: Linda å Ellen

Hoppas nästa natt/morgon börjar bättre=senare;-)

Kul i alla fall att inläggen blir fler å oftare.

2010-06-26 @ 16:56:26
Postat av: Anni

Jag vet precis hur du har det just nu, finns inget någon kan göra eller säga för att det ska kännas bättre, man blir i princip besatt av tanken på sömn. Jag vet inte hur det gick till men nu sover mina barn nästan alltid bra, men nog har dom varit riktiga ungdjävlar dom oxå, helt hemska rent ut sagt!

Önskar dig bättre nätter med mer sömn! Och jag håller med dom här ovan, kul med inlägg från dig igen! Hyvää juhannusta!

2010-06-26 @ 17:34:56
Postat av: Johanna

känner igen mig som bara den. och det värsta är att det inte finns något att göra.. :/ eller jo dukan ju säga åt patrik att ta dem en natt så kan du åka o sova hos en kompis eller bara stänga in dig i tvrummet?

2010-06-27 @ 09:18:37
URL: http://jobeah.blogg.se/
Postat av: Emma

Förstår att det är jobbigt.. Med första barnen går det ju någorlunda för då kan man sova när den sover. Men när man har två så vaknar och sover dom ofta i omgångar.

Jag har haft en jäädrans tur (än så länge). Båda barnen sover till nio tio på morgonen.

2010-06-27 @ 19:23:26
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Catja

Men gud vilket lyx!! :D

Jah, nu är det ju inte världens ände att ungarna sovit kass. Man är ju galet förbannad just då men nu sover dom som vanligt igen.... Dom är ju morgonpigg båda två men det gör inget! :)

Det var ju som tur var bara en natt dom var totalt hopplösa.... Eller var det två?? Minns inte! Men tack för all pepp! :) Guld värt!

2010-06-27 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0