Idag då?

Vad ska vi fixa idag då?
Hade behövt tvätta lite, börja packa lite smått....
Sen vill jag å sola och gärna springa en runda också.
Men sen är det ju den där jäkla sprialen... Har man ont efter det?? Är det nån som har en Mirena?
Har man ont efteråt?? Den såg ju så pluttig ut så det borde ju inte göra ont...
Men jag måste börja med en dusch. Det krävs rejäl planerig bara för det.... Så att Charlie inte blir ledsen å så att Elise inte härjar med honom medans. 

Åsså är det blodpalt hos Göta idag. Fasen va gott! :)
Hon var på ruskigt dåligt humör igår när vi kom, men till slut så blev vi bjudna på middag iaf. Hon skällde på oss säkert en kvart när vi kom! :) För att vi inte varit där på midsommar. Men hon kom över det efter att hon fått skälla lite! :) Hon är inte långsint direkt!

Ska se hur det går med barnen idag. Jag fick kliva upp med Elise tjugo över fyra. Jippi. Så småningom somnade hon om. Så det kan nog vara bråkigt idag... Jag hade gärna gått ut. Men det återstår att se om mina monster tillåter det idag!



Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag kan bara tala för mig själv men när jag satte in min spiral (levonova) så hade jag inte direkt ont efteråt, däremot en lätt mensvärk men inget som störde mig. Min riktiga mensvärk är 1000 ggr värre :) .. det varade också bara i en dag, dagen efter var det borta :) Lycka till med din sprial ! :) .. och förresten - rackarns kul att du börjat blogga igen ! :) - sluta aldrig ! :P

2010-06-28 @ 10:19:48
URL: http://entuss.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag ska också sätta in en spiral och då jag var där och hon berättade om den så sa hon att man kunde ha lite ont efteråt, men som mensvärk då. Så det kanske inte stör om du ska ut och springa :)



Vad roligt att Charlie har vänt på sig! Jag väntar på att Leija ska göra det.. hon är så nära men kan inte riktigt slänga över benen.

2010-06-28 @ 16:15:45
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: sanna

Weeeiiih! kan inte med ord beskriva hur glad jag är att min favvo-blogg är igång igen :) Man blir alltid så glad av dina inlägg!

Nu har jag ungefär 50 olästa inlägg, så du har frömodligen hunnit skriva om hur det vart med spiralen, men shit the same: För mig var det inge problem med spiralen just när de satte in det. Visst, man fick ju inte en orgasm direkt, men det gjorde inte så ont att jag svimmade (som jag faktiskt känner en som gjort - de råkade träffa nån jävla nerv i dosan). Hade lite mensvärk typ första dagen, men sen inget mer. Ett minus är att trådarna känns för killen. I allafall mina. Har tillochmed varit på återbesök och kortat av dem, men de känns i allafall. Och jag har ändå haft den i 1½ år. Nåja, annars funkar den fint, lycka tilL! :)

2010-06-29 @ 23:49:49
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0