Borde ju fixa en ny bloggheader ju!

Jamen guuuu! Charlie är ju inte med på blogg beskrivningen eller på bild... Detta måste stävjas!
Ska kolla med Nicole, Värmdömorsan, om inte hon har tid över att ta en titt på min blogg...
Om  jag nu ska börja hänga här igen så måste jag ju trivas! ;)

Jag och Patrik har fått nån nytändning! Galet kul! Nog därför jag fått motivationen tillbaka till bloggen.
Vi är som småbarn! Skrattar och busar och har det superhärligt, man är som nykär! Lustigt! :)
Han är så  fin min Patrik! :)

Charlie ligger och surar här bredvid... Måste nog börja lägga honom och sen ska jag och Patrik se film.
Hade tänkt promenera med Camilla men jag ska nog ställa in. Världens huvudvärk efter att ha busat, lekt och cyklat ute med Elise hela dagen i blåsten... Så jag orkar nog inte.
Var ändå sugen på en jogg runt lassa men nä. Det får vänta......
Måste ringa henne.........

Hmm.... Jo.... Nä. Kan inte fokusera på på skrivandet just nu. Sitter bara och tänker på vilka bilder jag ska rota fram och skicka till Nicole... om hon nu har tid. Hon har ju nog med sitt nästan!

M. Jo jag blev riktigt sugen på å fixa till bloggen.

Till veckan nån dag så åker vi ju till Töre... Ska kolla om vi får vara i husvagnen. Tror Elise hade ÄLSKAT det! :)
Nämen jag måste lägga Challe nu! Sorry för en tråkig uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0