Sitter hos syrran....

Har bäddat i klart och hjälpt syrran med diverse plock och grejjor..
Varför är det så mycket roligare att städa, plocka och dona hos nån annan??
Ja tycker det är så roligt att gå hos syrran och tjyvplocka. :)

Hannah och Krille drog och handla och jag blev kvar här hemma för att invänta våra gäster! :) Tjohoo!
Jag försökte få Elise att säga sina kusiners namn.
"Elise, säg ADA och LENNI..."
"Aataa oo Lenin..."
"ONEJ gumman! LennI!"
Höh! Kan bli lite pinsamt om hon ropar på sin kusin på stan! ;)

Tjaaah, nu är det nog fjärde gången vi är här hos syrran och deras nya hus å nog jäklar regnar det. Varenda gång vi varit hit så har det regnat.. Så trist! :)
Jag har ju världens lista med aktiviteter vi ska göra. Vi ska:

-På Leos.
-På teknikens hus.
-Till Hägnan. (Bondgårdsdjur i gammal gammal miljö med mysigt cafe å så...)
-Bada.
-Ta det bara lugnt nån dag.
-Gå och hälsa på kossorna som bor granne.
-Gå på stan.

Hoppas vi har väder för allt!

Glömde mina och Elises tandborste hos morsan.. Måste å köpa nya... JESS!!!
Det är så kul å köpa tandborstar. Det finnns ju ett sånt enormt urval! Å alla färger och modeller å.. Jah, det ser jag fram emot. Haha! :)

Nä nu ska jag och bädda om lilla tösen som somnat på soffan till Drömmarnas Trädgård....
Bjuder på nån bild från i förrgår! :)

Fatta! JUJLIMÅNAD och ungarna har yllekoftor och tjocksockar!
Herregud!

Kolla! Charlie tränar bänkpress! Låg hur länge som hellst och lyfte upp... å sänkte ner....lyfte upp..... å sänkte ner....lyfte upp.... ;)

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag som trodde jag var den enda med konstigt intresse för att köpa tandborstar!=o) Skönt att de att jag inte är ensam!

2010-07-07 @ 23:16:20
URL: http://annia.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

åh vad fina bilder:)

2010-07-08 @ 23:00:16
URL: http://jobeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0