Idag blir det SOLEN

Jeees, syrrorna ska på stan med syrrans flicka som vill shoppa! :) Så jag ska passa på att bli kvar här hemma på gården med Elise och Charlie och sola degbullen! Man måste passa på när ingen är i närheteten! ;)

Fotade ingenting igår.. Klant jag... Ska vara bättre idag! :)

Men nu så har jag inte tid å blogga mer. Ska ta och leka med kidsen, dricka kaffe och sen gå och duscha med Charlie när han vaknar! :)

Tjing!

PS. Det blev en gul och orange Colgate 360! ;) Elise fick en orange tandborste med sugproppar i ena änden (Inte den man har i munnen. hohooo! :)) och en bild på npn sorts dunder-mus!

That was for all you toothbrush lovers! ;)

Kommentarer
Postat av: Anni

Haha, det tackar vi/jag för!=o)

2010-07-08 @ 09:46:15
URL: http://annia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0