Dagen efter.......

...Mår jag prima! :) På morgonen (MORGONEN??! Sov till 10.30!!!) kändes det lite tungt i huvudet men det gick över med det man ska ta till hjälp när man druckit:

2 koppar starkt kaffe.
2 Rostade mackor.
1 glas Treo
1L vatten
1 dusch
Låt någon timma passera och fyll sedan på med:
1 Hamburgare eller pizza, vad du än föredrar.
1 burk cocacola

Då är du up and running på nolltid! :)
Precis det jag just gjort. Ungarna somnade så jag lämnade mamma som barnvakt och drog på kvällsjogg. SKÖNT! :)

Så otroligt roligt var det igår! Tack alla som var med för en härlig kväll! :D
Dansade heeeeela natten i en olidligt varm lokal. Det var så varmt så jag försökte som kontrollera mitt dansande och gå ut och svalka mig bland myggen emellanåt men till slut så insåg jag att det inte var nån ide och då började vi shejka som aldrig förr! :) Haha! Ja så sjukt roligt det var. Massa folk, en massa gamla kändisar och alla var på så gott humör.
Glömde ju såklart min kamera hemma men nån stackars skitbild lyckades jag få med mobilen...

Mojjans kök var platsen för uppvärminingen... :) Det husets hjärta utan tvekan! :)
 


Jag uppskattade mygg-huset när jag gick ut för att tjuvröka! :)


Jag och Jennie shejkade lös som galningar.
Ursäkta våra flottiga svettiga fejs men det var VARMT!!


Här är jag på väg hem mitt i natten.....



Gick upp för denna slänt........


..Med dessa skor....



...Så sista biten hem gick jag såhär....



Kolla in fötterna! Sååå svullna! Jag har blåsor under fötterna efter allt dansande. Hihi! :) Men äsch, det läker! :)

Nu är det läggdags för Catja. Ungarna sover redan som sagt. Måste kirra flarrorna klara till natten åsså däckar nog jag med!

Go natt hörrni och Tack ALLA som var med igårkväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0