Bokat biljetter!

Jo-ho-orå! :) Snart åker vi!
Jag och kidsen åker till Örebro om lite drygt en vecka! Så sköjj! :)
Fixat vagnar till båda barnen, mest troligt, så det är bara bilstol till fröken fräken som måste ordnas!

SÅ KUL! :D

(Men aningen nervös är jag för tågresan... Ojojoj det finns stor katastrof-potential i det momentet. Rätt vad det är får jag tvångsomhändertas av psykiatrin i Örebero när jag trillar ut från tåget med ungar, väskor, vaällingflarror, blöjor, babykräk, halvätna mackor, bananskal, barnböcker.... Huuuh! Ja, man är ju jävlar't galen!)

Kommentarer
Postat av: emma

..ja herregud. Å det bästa blir sen när vi två åxå kommer dit. Vilken lekstuga!

2010-07-03 @ 21:29:57
Postat av: Catja

Jo det blir jättekul!! :) R och I var precis förbi på kaffe här hos mommo idag. Dom var ju på G till Piteå! :)

2010-07-04 @ 19:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0