Jag tror inte jag är nån bloggerska nåmer!

Nä jag tror inte det. Jag känner mig så less på å blogga. Uuuuäääck!
Åsså har jag som inte tid heller riktigt. Man har som saker och göra varenda sekund på dygnet och sen när man sover, så på nått sätt så addas saker till Att Göra listan så den är längre är jag vaknar än när jag somnar....

Men idag kom vi till ett sånt där historsikt ögonblick i livet. Jag har sovit till klockan TIO!!
För första gången sen Elise föddes. Jessus, jag känner mig helt vimmelkantig! :)
Den lilla damen förresten sover ännu! ;)
Patrik ringde vid åtta och jag drog den där lögnen man alltid gör när man sover; "Näää nää jag sover inte. Vi har precis vaknat!" :) Haha! Varför gör man det? För att den andra inte ska känna sig dum för att dom väckt en antagligen.
Nå Patrik tyckte att jag mumlade och hörde inte ett ord av vad jag sa.. konstigt. Jag SOV ju! :) Jag minns inte vad han ville ens en gång! :)

Jahaja, ska kolla temperaturen ute. Alla surrrar ju om att det är så kallt.
Nä, vi får se hur mitt bloggande fortlöper. Om inte annat så blir jag ju mammaledig snart igen och då blir det ju mer. Å då blir det ju nytt bantande och tränande så då blir det ju mera material....
Just nu är det jobb, städ, mat, dagmamma, sova om och om igen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0