Foglossningar och syskonvagn sökes!

Jaha, precis googlat "Ont på blygdbenet".
Å jaha, FOGLOSSNINGAR! Som jag misstänkte. Men nog var det ett lustigt ställe!
Nu kan man inte vända sig i sängen eller använda fötterna för att förflytta nånting på golvet. Alla vridmoment känns MYCKET. Röra bak benet går INTE. Fy fasen va typiskt!
MEN... (Tony Irwing) Jag har inte haft ett enda vad-kramp denna graviditet och det ÄR JAG MYCKET TACKSAM ÖVER! :)

Patrik var chaffis till P och Big O igår. Körde ut dom till F stuga. Där blidde det stugbrand hos F´s granne. Så Patrik skjutsade brandmän på skoter fram till stugan om jag förstod det rätt när han ringde mig.
Han kom inte hem förrän på natten nångång och sover ännu så jag har inte kunnat fråga ut honom om detaljerna.

Elise har druckit välling och sett barnprogram. Nu sitte hon på armstödet på soffan och tittar ut genom fönstret.
Jag funderar på att gå ner i källaren och hämta upp babykläder och tvätta upp dom som är lite neutrala i färgen. ka ta och beställa en ovarall till lillis också..

Har VÄRSTA dilemmat med vagn. Vet inte vad jag vill ha.... Såg att dom sålde en Carena på CC. Men jag har hört så lite om den så jag vet inte om den är bra. Dessutom så kan man inte ha barnen vända mot sig. Å man vill ju gärna ha koll. Särskillt på lillbäbis OCH, tänk om Elise blir sotis. Då måste jag ju ha koll så hon inte klöser ut ögonen eller slår bäbisen. Man VET ju aldrig.
Emmaljungan är ju en klassiker men den verkar VÄGA fläsk.
Babytravel Dublin. Joooo..... Men......
Åsså det här med hjulen. Dom måste ju klara ENORMA mängder snö. 
Tips?!

Nä, nu ska jag kila ner i källaren.. Häjj!

Kommentarer
Postat av: Johanna

min kompis har köpt en Phil and Ted's eller vad de nu heter. Hon är jätte nöjd..men de är ganska dyra men man kanske kan hitta en begagnad?

2010-01-09 @ 16:11:26
URL: http://johannalo.blogg.se/
Postat av: S

Hamnade hit av en ren slump!

Såg att du är i vagnskälet ;)

Har haft den vagnen till mina småtjejer, Babytravel dublin. Var nöjd, men den väger och är ganska tung. Hade en hårdlift till bebin så jag hade ju iallafall ögonkontakt med lilltjejen iom att man då spänner fast liggdelen mot dig och inte ifrån!

2010-01-09 @ 21:23:54
Postat av: Danni

EL gillar jag. Det jag änskar var bättre med den är att det skulle vara delad suflett... Lovisa måste man ju bädda ner så det inte blåsre, å alvin vill ju inte ha sufletten framför ansiktet...

2010-01-11 @ 10:49:14
URL: http://danni.webblogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & gravid

Jag har med foglossning! Det är verkligen hemskt! När är eran lilla beräknad? :)

2010-01-12 @ 09:45:50
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

vilken coool blogg du har =)

2010-01-13 @ 08:07:23
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilar du upp dig från bloggen och samlar inspiration coh motivation? Jag gissar den återkommer nästa månad iallfall. =)

2010-01-18 @ 18:28:37
URL: http://skrivkrampochklada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0