Vilken natt....

Va fasen sover inte ungen för???!!
Fattar inte att hon orkar, hela dagarna i full gång hos dagmamman. Sen skulle hon lätt kunna vara vaken till tio på kvällen om inte jag såg till att hon gick å sova i tid. Sen gnäller och numera (nytt påhitt) GALLSKRIKER hon mitt i nätterna och knölar bökar och kryper runt. Sen vaknar hon innan väckarklockan och nästa dag är i full gång.
Men hur fan orkar hon???!!!

Alltså, jag börjar bli jävligt less. Å hur fan ska vi göra när bebisen kommer??

Na fan. Jag flyttar.

Kommentarer
Postat av: A home far away

Hmmm hon kanske har nattdrömmar...eller jag vet inte, men när vår yngsta var liten så var han helt tokug på nätterna skrek o skrek o vi undrade vad det var för fel på honom, men det var tydligen så att de kan drömma o sen vaknar de o kan ej skilja på dröm o verkligen, för han var helt "borta" gick inte att få kontakt med honom. Skitjobbigt när det höll på men det gick naturligtvis över...



Ha en fin helg!

Kram Gunilla i Singapore

2010-02-12 @ 09:11:27
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: Tess

Om hon gallskriker så kan d hända att hon har nått som heter nattskräck! Vet du om hon är vaken elr??? För när dom har nattskräck så ser dom vakna ut fast dom inte är d!! Nova hade nämligen d då hon var 6mån å sen förra hösten då jag var gravid...

2010-02-12 @ 09:42:30
URL: http://tessanstromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0