NÄmeh!

Såg precis att min kära syster och kära Patriks syster båda fått blogg-mani! :D
Va roligt att ni båda är igång och bloggar igen! :)
 Mitt bloglovin har dock hoppat över att uppdatera deras bloggar av nån anledning så nu hade jag sådär tio inlägg från båda bloggarna att läsa... Nåååå, det gör ju inget. Intressant läsning! :)

Elise är marodör här. Försöker ta av sig nattlinnet men hon har trasslat in sig... Hahahahahaaaa! Borde kanske hjälpa henne... Hihi! Men hon  ser så rolig ut! Hihi! :)

Koll här förresten! Igår satt hon och käkade apelsin och bläddrade lite förstrött i H&M katalogen... Hähäää!!!




Kommentarer
Postat av: mormor

ÅH... Gullunge där ;-)

2010-02-17 @ 11:55:17
Postat av: johanna

oh nu blev jag nyfiken.. har ni en sån där lght med tvättstuga i köket eller har ni bara jätte långt bord eller hur har ni er möblering?:)

2010-02-17 @ 17:39:43
URL: http://jobeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0