Kommer inte på nån rubrik alls. Har stirrat på raden i fem minuter.

Jahaja, alla hjärtans igår! :) Mysig dag blev det...
Vi klev upp på morgonen och käkade frukost med alla hjärtansdag bakelse till efterrätt! :)
Vi klädde oss och åkte iväg till gammelfammo och hämtade skotern.
Elise bara tjuuuter av lycka när hon få sätta sig på skotern.
Vi åkte och slog oss ihop med familjen Larssons åsså ut på träsket.
Inte fullt lika fint väder som dagen innan men det dög absolut. Bara man får tjuvsmaka på den där solen lite så spelar det som ingen roll om det blåser lite.
Elise kinkade lite i brist på lunch i magen så efter två grillade korvskivor som hon glupskt kastade i sig så såg jag hur hon satt och vred sog i Patriks famn på skotern. Jag sträckte fram nappen och gav den åt henne och det var som att släcka en lampa. Haha! Hon rent säckade ihop i hans famn i samma sekund och sov som en stock! :D
Hon sov säkert en halvtimma på skotern när vi åkte runt. Vi stannade skotrarna och surrade lite. Åkte iväg igen och hon bara sov och sov... :)
Det är så härligt å se ungarna när som sover sådär på en skotern. Förstå vilken trygghet hon måste känna när hon kan sova sådär bara. Helt avslappnad och lita fullt ut på pappa sin! Hihi.... Å mys unge! :)

Patrik släppte av mig och Elise hos Helen så Elise kunde sova färdigt och jag fick vila magen.
(Om inte skoteråkandet i två dagar inte har påskyndat processen nu så vet jag inte vad som gör det! FÖRUTOM sex som ni envisas med! hihi! :))
Fikade VÄÄÄRLDENS GODASTE bullar hos Helen. Ja tusan vad goda dom var....
Patrik och grabbarna åkte dundret runt och testade den nya maskinen. :)

Idag.... jaaa.... Ska släpa iväg oss till öppna förskolan. Har nog egentligen ingen ork. Men jag kommer nog bli galen här hemma med en understimulerad unge annars! :)
Åsså måste jag köpa batterier till diggikameran! Vi har ju (korkade som vi är) tänkt att "Jaaa, vi hinner köpa batterier om inte annats så på vägen till förlossningen..." Men tänk om vi åker in på natten! Var ska vi köpa dom då?? Höh... Puckon. :)

Näh.. Nu måste vi börja klä oss! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0