Hos Bm idag.

Jaaah inga nyheter. Socker, hb, blodtryck och urin var allt baaaara braaaa...
SF måttet 35. Mitt på kurvan. Bla bla bla....
Hade hoppats på lite äggvita i urinet så hade dom fått sätta igång mig! Haha! Men nädå, man ska vara i så jäkla bra skick så man kan bära barn i fyra fem månader till! Suck.
Bebisen ligger precis som Elise gjorde när hon var i magen. Högt och rörligt huvud. Men dock trycker skallen lite på blygdbenet vilken gör extremt ont på nätterna. Elise huvud fixerades inte förrän vid förlossningen så jag kan med andra ord föda på några timmar eller några veckor. Jaha... Ja det var ju bra å veta va? :)
Men nu får faktiskt bebisen komma tycker jag. Vi har hittat ett hus som vi är sugna på så jag vill ha ut bebisen så vi kan kolla på kåken! Hihi! :)

Kollade precis på förlossningskliniken. Å jag märkte att dessa konstiga amerikaner har med sig hela tjocka släkten i förlossningsrummet. Jag säger då det, ÖVER MIN DÖDA KROPP!
INTE att jag skulle ha nån annan i rummet än dom som ABSOLUT MÅSTE vara med.
Åh jag kan se det framför mig. Min mamma nervös och orolig, Patriks mamma halvt hysterisk. Min mormor och Patriks farmor i fullt slagsmål. Det är två damer som ALDRIG skulle ha kommit överrens.... Nä huvvaligen.
Jag förstår inte varför dom har alla därinne. VARFÖR?!
Alla håller i nått ben eller baddar pannan på den som förlöses och alla glor ner mellan benen på henne. Vah??!
Varken jag eller Patrik har kollat dit ner när Elise kom. Å vi ska definitivt inte kolla nu heller.
Patrik tror att det skulle förstöra vårat sexliv för alltid och jag kan då bara hålla med. :D

Nä fasen, måste klä mig och hämta hem lilla gumman nu. Promma såklart så vi kanske föder kids snart!

Kommentarer
Postat av: Håpe

Gå inte för snabbt bara så kläppen trillar, ut o du snubblar på den.

2010-02-18 @ 15:05:12
Postat av: Emma

Jag brukar också kolla det och dom har alltid med sig släkten.. men det värsta var för nån dag sen, en svart tjej som hade med sig typ 20 pers.. Haha herregud.

2010-02-18 @ 15:52:34
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Tess

Visst är d så jävla tråkigt att vänta på att dessa BEBISAR ska vilja komma ut??!! Nova kom före BF så d var skönt, men Mira den ungen 9 dagar över... Du kan ju gissa att jag var grymt sur;-)

2010-02-19 @ 17:13:22
URL: http://tessanstromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0