Har ju glömt berätta om en som KANSKE är gravid!

Jah, men det är så skumt. Konstig situation och jag vet inte hur jag ska göra riktigt....

På Öppen lek har jag sett en ung tjej med en bäbis på kanske  sådär..... nio-tio månader...
Åsså har tjejen lite mage. Helt normalt för det tar ju ett tag å gå ihop liksom.
Den där biten på magen har ju som satt sig ganska bra under nio månader så det tar ett tag och göra sig av med den.. 
Men samtidigt så tycker jag nästan att det ser ut som en ny gravidmage.... Men jag är inte säker..
Nu sist kollade jag lite extra noga och den ser ut som en himla fast gravid mage... Men då är saken den.
Bebisen är kanske nio månader. Magen putar ju. Å tjejen är i vanliga fall en smalis, det ser man...
Så hon måste ju alltså vara i typ fjärde femte månaden. Alltså var hennes bebis fyra månader när hon blev gravid igen. 
OM hon nu ÄR gravid.. Det vet jag ju inte! 
Å jag kan ju inte riktigt fråga... Eftersom om det är mage som är kvar efter förlossningen så blir hon ju säkert ledsen.
Sen då! OM hon nu är gravid så BORDE vi enligt "Gravidis-etikett" prata med varandra om våra graviditeter, eftersom vi båda får 2:an tätt med 1:an. 

Jääkligt knepigt...... Hm.


Sen en sak, eller två saker till bara sådär vid sidan om.
Det stinker ve och fan i våran trappuppgång så jag håller på å kärkas så fort jag kliver ut genom dörren.
Åsså har jag sån mordisk halsbränna så jag funderar på att amputera huvudet.

Inte så nice. Nu måste jag nog börja laga mat. Inte sugen med tanke på halsbrännan.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Sätt halsbrännan i en låda å skicka den till sibirien.. det funkar.. har sett på tv =)

2010-02-17 @ 17:30:27
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Håpe

SÄG INGET VA DU ÄN GÖR! Men du är ju asbra på att snacka.. du kommer ju lätt på nått smart att prata om så ni slinker in på ämnet om att få två så tätt inpå! Då borde hon ju säga nått isf... Detta får bli din mission!!

2010-02-17 @ 18:18:30
Postat av: Nyfistjejen!

Jag vet vem du tänker på. Hon är gravid igen! :-) Ska ha barn om några månader. Så nu slipper du fundera. :-)

2010-02-22 @ 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0