Jessica jag veeeet!!!!

 Men den här sommaren är jag hela tiden datorlös! Har inte tillgång till nätet i stugan där vi hänger hela tiden! Åker vattenskoter och skidor och bastar och badar dygnet runt!
Varvat med alla våra aktiviteter, jag har nog inte haft en sånhär aktiv sommar på fera flera år.
Vi varvar med, brännboll, volleyboll, promenader, jogg, vattenskidor, bad you name it! :)
Dom kvällarna vi kommit hem så har vi kommit hem mitt i natten med sovande ungar i famnen.


Igår har Fröken Eggby fått en plutte gullig liten kille som heter Mario!!!
Grattis vännnen!!!!! :) Å grattis också såklart till den stolte fadern, CONGRÄTS!!!
Jag är så otroooligt glad för eran skull!! LOVE YOU!!

Men nu så ska jag ta och ringa hem mitt åbäk till karl.....  :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Weeiii ett inlägg... väntar med spänning på nästa.. även om det blir först när snön kommer och du tvingas vara mer inomhus.. =) Kram

2010-08-07 @ 20:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0