Internet down!

Naturligtvis nu när jag har världens bloggsug så är internet nere... Typiskt! Men nu ringde jag faktiskt com hem igår. Jag drar mig för att göra det för jag har nästan aldrig tid att kolla alla sladdar dom ber mig kolla och dra tv strömkablar hit och dit. Som att jag inte redan prövat det! Jag vill inte göra deras jobb med ungarna skrikandes. Sa till om hemtelefonen också, hon blev lite förvånad när jag Sa att det inte fungerat på lite drygt två år. ;) Men det var inte därför jag hade bloggsug utan tack vare min yogainstruktör jag hade igår... Vet ni hur motiverad jag blir av en instruktör som heter Olga och är ryska! :) helt sjukt! :) "Sjuug in maagen..." säger hon lugnt och jag håller in magen som om det inte fanns en morgondag. Jag vet inte vad det är som gör att jag nästan är lite rädd för henne. Kanske är det för att man sett för många filmer och tror att ryska maffian lurar bakom varje knut. Eller om det är dom ryska kvinnorna i allmänhet. För vem har inte galen respekt för dessa kvinnor som har sån diciplin (stavning?!) att dom fixar sig i tiptop skick för att gå ut å köpa en mjölk. Inte för att jag sett nån gå och släpa på en icakasse med en sketen mjölk i... Men du fattar! Dom är ju alla super tjusiga! Jag hur som helst så fungerar det, jag gör precis som hon säger. Sen om det är för att jag är rädd för att bli bortförd av maffian som sätter sig och skrämmer mig med vapen och röker som galningar och frågar "varför höll du inte in magen i kobran? Va?! Va?! SVARA!!!" Eller om jag är nervös för att hon ska tycka att jag är odiciplinerad och slarvig med mitt utseende. Höh! Vilka problem va? ;) hursomhellst, hon är kul och bra Olga, och jag anstränger mig till max på yogan! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

HAHAHAHAAAAAAA... ojojoj ;-)))

2010-08-24 @ 09:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0