Hellöuu!

Sitter och försöker skriva med en tvååring som GALLSKRIKER i mitt öra.
Jag förbjöd henne att gå till sin lillebror och det var inte populärt... :)
Patrik har precis åkt på jobbet och jag har ätit min frukost som gjort att jag äntligen tappat fyra kilo på några veckor! Jess... *Gör Horatio-bäcken frammåt juck* Nu är jag på G.
Träningsvärk i hela kroppen.
Hade planerat igår att bara ta en långpromenad på morgonen när jag lämnat av Elise, och sen ridningen på em (som fortfarande är så nytt för min kropp så jag ser det som ett pass också) men på mitt kaffestop på Andra sidan så blev ja medlurad på gymet med Herr A.L.
Man känner sig svagare än svagast med Mr.Muscle Himself.. Men ja ja. Motivationen infinner sig ju! :)
Sen på eftermidagen var det ju ridningen. Hm. Jag skulle ha valt min Lector. Men dum som jag var så sger jag till Å att hon får välja häst åt mig. Blidde Sockan. Hörde att man måste visa whos incharge där på en gång, men jag hade som inga problem med honom alls. Jättefint gick det tills vi kom in i ridhuset. Han VÄGRADE GÅ FRAMMÅT.
Å detta var innna jag ens suttit upp!! Gaaah!
Nå väl uppe så trilskades han inte så mycket mer än att har gick som en halvfrusen lovikka-vante i hård blåst...
Jag fladdrade och vinglade och kastades hit och dit på den där jäkla hästryggen.
Men sen! Hipsvips så gick det helt perfekt... :) I trettio sekunder åsså var lektionen slut! ÖH! :/

Jag och Patrik skulle se film igår. Vi bäddade med madrasser på golvet och Patrik såg filmen och jag somnade tio minuter in i filmen... Sen vaknar jag av att Patrik knuffar i mig:
"Catja.. Catja! Elise är vaken!"
What??!! Ja men JAG sover! :) Men jag var ju så i nattmössan så jag vinglade ju in i sovrummet och la henne i sängen igen. Kom ut. Somnade om. Blir väckt igen av samma anledning. GAAAAH!!!
Låt mig SOVA! Patrik fnissade och förklarade att han ser ju film. Kickade till honom och fick sen sova.
Men alltså... Måste man förklara sånt för karlar? ;)

Igan planer för helgen... Patrik åker nog till fjälls för fiske en natt. Men annars så vet vi inte vad vi ska hitta på... Jag vill ha sommar igen. Då hade man en massa kul för sig. Man kanske skulle åka till Kiruna på Gruvtrollet.... Hmmm...

Nä nu skriker båda ungarna.. Ska ta itu med dom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0