Ännu en hektisk vecka!

Jahaja, fullt upp igen.
Idag är det måndag så då har ju Elise ingen barnomsorg åsså har vi varit i stallet.
Elise har ju måndag hos Daisan. Ridningen gick ju lite si sådär idag... Hihi!
Men det var mitt fel.. Jag glömde efterdra sadeln. Haha!
Daisan krånglade och ville inte trava och jag kinkade där... Sen visade det ju sig att det var för sadeln satt löst. hihi... Elise trillade rätt i backen. :-O Som tur är är ju Daisan inte allt för hög så det gick ju bra. Elise ville inte rida mer men jag tvingade upp henne, åsså glömde hon bort alltsammans till slut! :)

Imorgon är det budavslut på huset vi är sugna på... Få se hur vi gör..... :)
Åsså har jag POLKAGYMPA (!?!?!???!?!?!!!! Fråga mig imorgon vad det är....) 

Onsdag: Ledigt .... Wow! det trodde jag inte!

Torsdag: Min ridning och Tai Chi direkt efter.....

Fredag, Lördag, söndag: Ännu en kräftskiva. En skogstur med Larssons barnen å plocka blåbär.....

Jah... Men det var ju inte så mycket. Va bra! :) Nu när jag spaltade upp det så var det ju lungt. Det har känts hektiskt men nu kan jag andas lugnare.. Skönt!

Nä nu ska jag se klart CSI... Tjing!

Kommentarer
Postat av: Rebban

Polka gympa är vanlig "mördar" gympa till polka musik, du vet så där riktigt kläm käckt. ;)

Plocka lite blåa bär till mig å vettja!

2010-08-16 @ 22:50:50
Postat av: Jessi

polka gympa.. låter farligt.. säkert måste man ha jätte mycke kordination på sin kropp så inget för mig.. =)

2010-08-17 @ 00:53:13
Postat av: Catja

Haha! Ja jag och Patrik garvade igår åt polkagyman... "Ska du gympa till levande polkamusik PÅ TORGET?! Du är fan inte klok!" Säger Patrik. Vaddddådåå?? ;)

2010-08-17 @ 11:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0