Eeey kolla här! Jag lever! :)

Jodå... Jag lever men knappt! Här har det varit kaotiskt värre med ungar och allt.
Men det orkar jag inte gnälla om.. Är ganska trött på det.

Nu är det Valborgs och jag och Patrik beslutade oss efter tjorvande fram och tillbaka med vad vi skulle göra att bara stanna hemma och bjuda över Träsktrollet med flickvän.
Dom åkte precis hem och jag och Patrik sitter och myser, ser tv och tända ljus.
Längtar in i mys t-shirten... 
 
Hade gärna hitt´på nå imorrn men vädret verkar bli trist. Två grader och regn.. Inte direkt så man vill ut å promenera. :( Nå, nått ska vi väl komma på.

Hmmm.. Anar en sängkammarblick från den andra soffan. Ska nog ta och logga ut nu.. ;)

Tjing! ;)

Happy Valborg by the way! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hähä, funderade just vart du tagit vägen :)

Bouäh, kan tänka mig att det är sjukt jobbigt/frustrerande/tidskrävande/förjävligt men ocksp liiiiite kul (?:)) med 2 kids. Det är nog mycket med bara EN! Håller på att gå bärsärkagång på Noah ibland, och tänk då att ha EN TILL! Wow.. Ni gör det asbra!!

ta hand om er!

2010-05-01 @ 05:10:15
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhåå ni lever! :)

Hoppas att ni mår bra..

Kram

2010-05-01 @ 11:07:46
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Mamma till fyra ungar

Kan inte fatta att det kan vara så jobbigt med bara två barn!

Själv har jag fyra barn, 4½ år, 3 år och tvillingar på på 8 månader.

Det är ju bara attityden, som gäller.

Jag hinner precis allt, som jag hann när jag hade bara ett barn.

Vi är en familj nu. Det är inte bara jag själv längre.

Positivt tänkande hjälper även när man har barn.

2010-05-02 @ 10:02:35
Postat av: Catja

Haha! Jadu attityden är det då inge fel på här kan jag tala om för dig! Tur att min attityd är så bra för annars hade ju jag kunnat ta riktigt illa vid mig av din kommentar. Ganska sårad och tänka "Är jag en sån dålig morsa verkligen?" Men det gör jag inte nu.... Tycker bara att du är lite okänslig och uttrycker dig dumt. Säg inte så till nån annan bara! Va kul att det går bra för er, och grattis till tvillingar! wow!

2010-05-02 @ 21:22:31
Postat av: Mamma till fyra ungar

Du är SÄKERT ingen dålig mamma!

Det finns inga dåliga mammor.

Alla är bästa mammor åt sina barn.

Du gör ditt bästa och jag mitt.

Förlåt, jag menade inte såra dig!

Jag kanske har haft tur att ha så "lättskötta" barn.

Lycka till som mamma!! (och jag menar verkligen det)

2010-05-03 @ 09:50:36
Postat av: Linda å Ellen

Kul att se att ni lever;-)jag har ju faktiskt sett dig live på stan så jag var inte så orolig;-)

Kan bara ana omställningen med 2 barn,för mig så var det kanske lite "lättare" eftersom den stora var 8 år då.Men lite kaos i livet förgyller ju vardagen,tänk va trist om allt skulle vara helt perfekt å rosenrött.Kram på er!!

2010-05-06 @ 18:33:10
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-12 @ 20:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0