The wedding

Jamen sådärja! Nu är dom gifta! :)
Måste säga att det var ett otroligt roligt och välplanerat bröllop.
Toastmadamen (om du läser här) du gjorde ett fantastiskt bra jobb. Anders T, du är född till det du gjorde. :)
Ja fasen, ett bröllop där Anders och Anna drog igång alla 150 personer och höll dom i schack med en ko-klocka.
"Programbladet" var så otroligt bra utformat med en massa roliga aktiviteter, bordsbingo, Sagt om äktenskapet, berättelser om hur Linda och Micke träffades, och även en presentation av varenda liten gäst! Det var sååå bra. Jag kunde läsa lite om alla mina bordsgrannar dessa satt jag och Patrik med. (Skriver inte namnen men deras presentation, får se om ni kan gissa vilken presentation som är min och Patriks!)

21. Holländare som ska vara med på älgjakt, arbetar på Nike, sambo med nummer 22.
22. Brudens allra första vän, skurar gärna bastun och har haft världens största lekstuga med "spöken" sambo med nummer 21.
23. Affärsbiträde med engelskt blod som hittade kärleken och följde med honom till norr, gift med nr 24.
24. Brudgummens kusin, ishockeyspelande byggarbetare, gift med nr 23.
25. Flyttat hem till byn och påbörjat nytt arbete i nytt bolag men inom samma bransch, längtar till måndag, gift med nr 30.
26. Mera känd som Nojjiga Mamman sambo med nr 28
27. Brudens kollega och första chef.
28. Brudens kusin som är duktig på det mesta, gillar att skruva (borde stå "snickra" ist om du frågar mig! ;)), sambo med nr. 26. 
 
Patrik blev glad när han insåg att nr 25 varit chef på hans arbetsplats men nu jobbar med en ny guldgruva. Blidde mycket malmbrytar prat. Mer intressant än jag trott!
Sen kom den där Världen-är-all-bra-liten chocken.
Min närmsta bordsgranne nr 24 och jag kände ju en massa genemamma nämnare. Linda frågade ju mig innan bröllopet om jag kunde finska. Svar: Positivt. Flytande.
Så jag hamnade bredvid en kille som endast pratade finska. Han kom från en liten by i Finland. Min fråga blev vilken by? Jo.... (Danni håll i dig!) Sirkka! Haha!
Ja vi räknade upp fyra fem personer som vi båda kände. :D Helt sjukt... Bland andra min första pojkvän, Dannis gamla kille, Dannis mammas kille, och Dannis gamla svåger. Ja... *Skakar på huvet* VÄRLDEN ÄR SÅ LITEN!

Jag och Patrik begav oss hemmåt runt 23-tiden då tvingade jag med Patriks faster också för hon var så förkyld så hade hon stannat hade hon nog kolavippat! Hojj, riktigt riktigt sjuk. Men envisa jäkel skulle först promt stanna kvar. Samma Patrik farmor, vi började kolla åt hennes håll om vi skulle köra hem henne vid sju tiden men inte då. Hon skulle stanna. Jag såg tanten dricka lite alkoholhaltiga drycker också så hon blev himla slut. Men hon pinnade på till tio säkert, sen fick Patrik köra hem henne.

Jag och Patrik och Elise har sovit som krattor i natt. Vet inte varför. Elie har kinkat, Patrik har stört sig på droppande kranar, ljud utifrån, att jag vände mig i sängen, jag snarkade (gravid snarkandet har börjat nu igen....). Någonting har stört min sömn med, vet inte vad, men vet att jag inte sovit desto mer. En kvart-tjugo åt gången bara. Hojj. Nåja, längtar till Elise ska vila middag då får jag vila igen. Skööönt!

Men nu så... Ni vill väl se lite bilder! :)
Jag har inte bett om lov att lägga upp dom här bilderna så säg inte åt dom som är på bild att nu sett dom här! ;)



Vi glömde ju kameran såklart så detta är bara taget med Patriks mobil. Ska kolla om jag kan stjäla nå bilder av Rebban. Hon har fotat som fasen har jag för mig. Hon har då nån bild på mig å Patrik. Han är ju helatiden bakom sin egen mobil kamera!

Kommentarer
Postat av: Rebban

Du är så snygg Kvinna! Puss ;)

2009-09-13 @ 11:31:53
Postat av: mamma

Åh, vilken vacker gravid kvinna... Puss o kram från en stolt mamma... Krama pigan

2009-09-13 @ 12:32:57
Postat av: Sanna

Så himla fina ni var :) Du fick till den där outfitten ändå ! Snyggt !

2009-09-14 @ 00:23:05
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Danni

Oj jössös vad fin du var! Och du såg så vuxen och "mogen" ut! :-)

Haha! Gud vad jag skrattade när jag läste om den finska killen du pratat med.

Ja, världen är allt bra liten! Sen kanske han hade nå skvaller om dom som du vill berätta...?

Kram

2009-09-14 @ 09:27:28
URL: http://danni..webblogg.se/
Postat av: Anna Hansson

Hej Catja!

Tack så himla mycket för allt beröm! Linda tipsade mig om din sida... Håller med de andra, en vackrare gravid kvinna har jag sällan skådat!



/Anna Hansson

2009-09-14 @ 16:03:09
Postat av: Catja

Va kul att du hittade hit Anna! :) Du är värd allt beröm. Det var verkligen riktigt bra jobbat!

2009-09-14 @ 19:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0