Ostkrokssovit i natt igen.

Jeees. Fick sova i Elises lilla säng i nån timma igen i natt. Dessutom låg jag där och drömde såååå jobbiga drömmar.. Uuusch! Så jag somnade alltså å vaknade nån timma senare av att det värkte i varje liten del i kroppen. Gaaah...

Annars så är det ju som min vän Nina säger jäkligt brunt ute. Brunt och blåsigt. Ganska härligt egentligen! :)
Vet inte vad det tagit åt mig, men jag gillar när det är lite ruggigt ute. Hm. Skumt! Varför gillar man det??

Nå, jag ska ta och kolla lite nyhetsmorgon åsså försöka få ordning på detta hemmet sen... En Pre-städ innan riktiga städdagen imorrn.

Aha. Elise har precis varit sin dagliga runda i mammas bikinilåda. Nu hänger det en bikinitrosa runt halsen på henne. Hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0