Har jag legat död under nån sten eller vad???

Hörde precis på nyheterna att varje sekund dygnet runt så befinner det sig 750 personer på nätet och söker efter barnporr. Det finns över 4.000.000 barnporrsajter!!
Alltså har jag legat skyddad under en stor jäkla skymmande sten?? Är jag den enda som trott att man jagat porrsajter med barn med ljus å lykta dygnet runt och att dom till antalet blev färre och färre hela tiden??!
Det är vad jag trott iaf.. Men uppenbarligen är jag helt ute och cyklar.
Jag förstår inte. Jag fattar inte hur man kan vara så twisted att man sitter å glor på små barn.
Eller jo, att några enstaka finns förstår man ju. Men att det är så många så det finnns MILJONER sajter till dessa sjuka jävlar kom som en chock....
Huuh, man mår bara illa.

Hur som helst. Nu släpper jag det en stund (I'm gonna hunt you all down...)
Igår gjorde jag schemat till Elise. Det ser okej ut. Blev ganska många dagar som farmor måste hämta. Vi jobbar ju till så sent båda två. Hon får långa dagar pigan. Hmm.. Eller det är bara en vecka av fyra som hon har långa dagar. Men annars så har hon sena dagar. Längden är ju typ fem timmar bara men sena om vi skulle ha hämtat själva....
Ska kolla igenom schemat med R idag å se vad hon tycker.
Ska ta och börja klä oss nu. Elise står och dunkar huvudet i sovrumsdörren, sur för att hon inte kommer in. (Håller på å vädra).
Den lilla damen är grinigare än grinigast. Det verkar vara tänder på G igen. Hade hoppats på en liten paus i tänderna nu men inte... Hon är sur å grinig och jättedålig i magen. bajjar på nätterna, vilket är otroooooligt irriterande.. Gaah!

Nämen som sagt, måste rusa. Ejj!

(Dom spelar Beyonces Halo nu. Hihi! Anders Timell trodde ju hon sjöng HELLO! :) Galet kul när jag började lyssna på texten och la dit HELLO istället för HALO. "Everywere I'm looking now, I'm surrounded by your embrace, baby I can see you((r)sätter en punkt här och tar bort sista bokstaven för att markera det roliga.) HELLO!" )

Förresten! Kolla in dryga jäkla Kanye West på VMA. Betedde sig galet dåligt mot Taylor Swift. Hojj! Hinner inte sök reda på klippet så YouTuba själv vettja!

TJing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0