Första dagen hos dagmamman

Japp. Idag gäller det.
Elise står redan i dörröppningen och poserar med en ryggsäck på ryggen och ska precis gå...

Nä inte riktigt, men nästan. Så känns det! :) Hihi!
Vi ska iväg å hälsa på hos dagmamman idag. Vi ska vara där åtta.
Åhåå, va kul, men åhååå va fort tiden har gått!
Elise är redan helt klar men jag däremot är inte det. Jag har kvar hårspray sen i lördags ännu så jag måste tvätta håret. Elise tycker att det är så kul när jag står som en boomerang över badkaret och tvättar barret.

Idag blir vi bara en kort stund hos dagmamman å sen går vi vidare till Öppen lek. (Men nu då! Ett nytt försök! :))

Jag sitter å käkar frukost å när den är slut så måste jag pinna på. Så jag måste börja läsa bloggarna om jag ska hinna innan kaffekoppen och mackan tar slut!
Häjj!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ser att du går på öppenlek. Jag gick där när Lowe var liten och det var ju som ett tag sedan. Vilka dagar är det och vilka tider?

2009-09-14 @ 10:43:31
URL: http://johannalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0