För effektiv!

Ja det r jag det. Jag har hunnit duscha å göra mig klar. Tvätta, borta tänder och klä Elise. Käka frukost, städa undan, starta diskmaskin och kolla bloggar och facebook. Kollat nyheter och mailen.
Å det är ännu en timma kvar tills jag ska gå med Elise till dagmamman.
Men nu kom jag på problematiken. Jag börjar ju elva idag. Hm. Elva brukar jag käka lunch åsså vila....
Ojdå. Jag kommer vara ganska så trött när jag väl kommer till jobbet.
Måste käka ett mellanmål för att överleva ju........
Hmm... Måste göra det nu. Bra. Då har jag nptt att göra igen! :)

Ska förresten till BM på fredag. Jag ringde och sa "Hej XXXX! Det är Catja...." Skulle precis fortsätta min presentation men hon avbryter mig; "Men HEEEEJ!! Jag har sett din namn figurera här i journalerna va kuuul!"
Va? Kommer hon ihåg mig?? Nå det var ju inte så länge sen jag var gravid sist så.. Men ändå! Jag trodde inte hon skulle komma ihåg mig bara vid namn. Hehe! men det var ju trevligt.
Ska bli kul å träffa henne på fredag. Hon är supermysig.
Måste in på försäkringskassan och hämta havandeskapspapprerna. Åsså ska jag gå å våldsgästa mig chef och sitta ner tillsammans med henne å fylla i dom på en gång... Här nån dag....

Well.... nä nu ska jag ta å käk.. Nämen! Det kan jag ju inte! Inte kan jag ju äta nu. Då vill ju Elise också ha åsså äter hon inte lunch sen. Fasen. Jag får köpa med nått till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0