Elise rejsar Patrik sover Jag skurar ugnen

Ja så är läget hos oss just nu.
Fick ett ryck och skulle skura ugnen. Men det sitter ju som berget den där förbaskade smutsen.
Måste köpa värre rengöringsmedel. Typ dynamit..
Patrik sover, han klev upp och kokade kaffe och gjorde välling halv sju åsså somnade han om! :)
Elise har ÄNTLIGEN sovit bra inatt. Jag hade nog sorknat om jag inte fått sova nu.
Vi slog på film igår jag å Patrik helt döda båda två. Jag somnade när Patrik tryckte på PLAY knappen, dvs klockan halv nio. Efter filmen väcker han mig, "Du ska du inte gå å sova i sängen, det där är nog inte så bra för din rygg..." Å nä! Det var det inte! Synd bara att vi inte komit på det två timmar tidigare! :-0
Rukken är paj typ. Höfterna värker som bara det. Ajajaj....
Men men. Så är det.
Men att jag fick sova var ändå GULD. Åh! Elise vaknade till vid tre å ville ha tutten. jag gick å la mig och hörde henne komma efter. Gick å mötte henne åsså kom hon å sov med oss till halv sju. Härligt!

Nå nu ska vi se om vi kan starta upp denna dagen. Skulle väl å montera ner garderobsdörrar å så idag... Tror jag? Eller var det igår?? Hmmm....


Nå, vi ska å väcka Patrik nu iaf med blöta pussar från Elise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0