Jahaaaaaja. Nu så är måndag

Jag å Elise är lediga idag. Dagmammorna och dagispersonal har samverkansdagar. Så det finns ingen barnomsorg. Åh! Jag hade kunnat fara på Öppen Lek ju!! Men det hinns nog inte vid närmare eftertanke......
Idag ska jag iväg å hitta maskeradkläder till hela familjen. Till helgen är det ju Halloween (Min absoluta favoit Högtid!) Jag har alltid klätt ut mig å haft galet skoj på halloween. Så nu ska vi se vad vi klär ut oss til helgen...
Jag kan väl inte klä ut mig till annat än pumpa typ. Så fet som jag är men men...
Patrik pratade om att han ville klä ut sig till The Crow för det har han gjort tidigare.
Jag sa att vi skulle se vad vi hittade å att det finns ju faktiskt roooligare saker att klä ut sig till.
Varpå Patrik med myndig röst förklarar för mig att det är viktigt för honom att han får klä ut sig till något han kan relatera till. Minsann. Haha! Gulllis....

Han har haft kasst morgonhumör idag. Surat och morrat här hemma innan han for. Han är helt förstörd över att hans strumpor och kalsonger ligger i kartong i hans garderob. Det är tydligen horribelt att han har det då hemskt.
"Ja.. ja herregud.." *Skakar på huvudet* "Catja, det är rent SKAMLIGT att ha det såhär..."
Å jag fattar inte vad problemet är. Han har sina strumpor i en låda i garderoben. Att det nu råkat vara en kartong sen vi flyttade in här (för lådan var stor och fick plats perfekt) gör väl för fasen inget?!
Jag insåg i morse att jag minsann inte har nån korg eller låda alls för underkläder. Dom ligger lösa på en hylla bara. Jag påpekade detta till min morgonsura gubbe men han bara fnyste till svar. :) Hehe....
Åh! .......................Han ringde precis och bad om ursäkt för hans morgonhumör. Hehe.

Elisen den surisen då. Hon har fortsatt sitt surande och tjorvande på  nätterna. Men igår å tittade en tand fram. Så det var det alltså.. Få se om den andra tanden också är på väg eftersom hon ännu surar.

I förrgår fick vi finfrämmande i Gällka town! Lilla Linapigan kom överraskandes från Trollhättan! :)
När Lina kommer in genom dörren med "Legend Pappan" (Heheheheheeheeee!!!! Rebbaaaan!!!!!! :D ;D) så hajjade jag ingenting. Skallen sod helt still och jag fick inte ihop pusselbitarna. Jag stod bara och stirrade på henne! Hehe. Nå, så hon blir också här över halloween å det blir ju supersköjj!

Nä nu måste jag göra mig klar. Vi måste iväg å köpa lite hårprodukter! Häjj!

Kommentarer
Postat av: emma

Hoppas ni får en underbar ledig dag!

2009-10-26 @ 08:40:56
Postat av: Rebban

Legend in my ass!!!

2009-10-26 @ 13:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0