Fantastiskt, EN HELT NY VÄRLD!!

Jag har fått sova till halv åtta!!!! :D Fatta!! HALV ÅTTA!!
Jag kan knappt tro det, jag känner mig så utvilad så det är inte klokt.
Dessutom har Elise bara vaknat en enda gång inatt. Jaaah, heeelt sjukt. Jag känner mig som en helt ny människa! :)
Fy fasen vad skönt.....
Idag är det jobbet. Klurar på å kanske se en film ikväll. Jag har varit så trött dom senaste veckorna så så fort jag haft möjlighet så har jag gått och lagt mig. Guuuuu.... Så skönt å fått sova. Hoppas grannen på gården också fått sova. :) Vi får hoppas att John Blund dragit ett extra pass för kidsen på Hägern.

Nä nu ska jag se lite nyheter och dricka kaffe....
(Så som jag avlutar ALLA mina blogginlägg nu för tiden. Heeh!)

Kommentarer
Postat av: Sanna

GRATTIS !!!!!!!!!! :) Till sömnen alltså. Här sitter jag och predikar att jag vill att Noah ska vakna tidigare på morgnarna (förutsatt att han somnar tidigare på kvällarna), men snart är det nog andra bullar då jag önskar mig tillbaka till sena-kvällar-och-sena-morgnar-tiderna.

2009-10-30 @ 09:18:21
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Linda å Ellen

Va skönt för dig/er!!

Man kan leva länge på en bra natt!!Hoppas dagen blir lika bra!!Trevlig helg!!

2009-10-30 @ 09:37:20
Postat av: Anni

Vad skönt att du fått sova, man ser ju världen i ett nytt ljus efter en god natt!=o) Hoppas du får fler såna, trevlig helg!

2009-10-30 @ 14:59:48
URL: http://annia.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

mm visst var det:P jo vi hyrde den...vågade se 30 min och sen avbröt jag..haha svinläbbig. mina systrar kallade dock mig för fjolla men jag lovar, jag höll på att skrämmas ihjäl!

2009-10-30 @ 16:46:42
URL: http://johannalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0