Varit hos fotografen

Jess. Nu har vi varit och fotat oss. Det blev, förutom gravidfoton,  
"Ettårsfoto" på Elise, 
Bilder på mig och Elise, 
Patrik och Elise.
Jag,Patrik och Elise.
Å sen några på mig och Patrik bara. :)
Ska bli spännande å se hur det blev!
Det tog tre timmar å göra mig i ordning. Jag satte i mitt gamla löshår med vanliga hårnålar. Så jag har BAUTA hår! Det tog sin lilla tid å reda ut löshåret. När jag tog ut det sist var jag ju måttligt road av busken och hade bara gjort en slarvig fläta av det och tryckt ner det i en neccesär.
Jag lyckades himlarns bra med håret.. Hoppas det höll sig nårgorlunda fresh under plåtningen.
Patrik var grym å ha med på plats. Var orolig att han inte skulle instruera mig nånting men han var asbra!
"Sträck på dig" "Lägg ner armen helt" "Passa håret" "Gör inte så, du får en valk under brösten"
HAN VAR TOPPEN! Tack bejbi! ♥
Elise var ju aningens svår att styra. Hon ville inte hålla sig still. Hoppas vi fick nånting på henne. Hon vägrade hålla sig på "Mattan". Men när det var dags å fota mig så skulle hon minsann vara med och kom och pussade på mig. :)
Nåjaaa, Johanna (Hennes blogg har du här och även på mina länkar) skulle höra av sig när vi kunde komma å kika på bilderna. SPÄNNANDE!! :)

Patrik är å handlar med Göta. Beställde godis med honom. Ska käka lite karra å se film ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0