Sorry blir inget inlägg nu heller! :)

Nä alltså faan! Jag har tänkt blogga i flera dagar men det blir liksom inte av. Har satt mig och påbörjat ett inlägg flera gånger men den har jag inte hunnit/idats/orkat skriva klart så jag har skitit i det.

Tar det mest lungt nu. Har ganska ont emellanåt å det stör mig. Vill ut å göra en massa men kroppen säger ifrån å gör ont. Åsså vet jag att den orken jag har behövs hemma med Elise så jag vill inte "slösa" på energin till mina egna upptåg. Nåjaaa, inte allt för länge kvar nu.
Jag och Patrik har gett upp och har Elise i sovrummet med oss nu. Vi har beslutat oss för att ta smällen sen ist. Shit asså vi var mer vakna mer Elise å bråkade med varandra på nätterna än å sova.
Nu när hon kommer till oss på natten så sover vi hela nätterna, även hon såklart, å vi håller sams och har riktigt roligt ihop igen! Haha! :)
Vi var å handla och kom på att det var ett tag sen vi gick och skojjade och skrattade med varandra.
Men nu gör vi det igen, å om vi då ska trängas med Elise på nätterna så JA JA JA. Vi gör det. LÄTT!

Joooosåatteee........ Jo nä. Jag ids inte blogga nu heller. Elise har äntligen somnat vettig tid och vi har lite tid med varandra ALONE så jag ska umgås med Patte ponken ist.
Hej me er så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0