Febern tog slut, hon blev frisk... Å vår förlovningsdag!

..Åsså blev hon sjuk igen! :-0
Menh!?! Jodå, efter förra natten så har hon varit helt feberfri. Jag sa på jobbet att jag mest troligt kommer på torsdag. Meeen så kom jag hem från jobbet igårkväll och då hade hon 39.5 igen! Jasså.... Så imorrn blir jag hemma.

Igår ringde jag Patrik för att påminna honom om att hans faster fyller år.
"Gör hon? Men... Då är det ju våran förlovningsdag idag!" Säger han.
Men sedär! Vilken koll vi har alltså!
Vårat "bli ihop datum" är ju himla ospecifikt.
Efter att ha varit kompisar i samma gäng så hände det plötsligt när jag kom hem från en semester. Från att vi inte sett på varandra alls på "Det" sättet utan alltid bara som kompisar så slog det ner som en blixt och helt plötsligt så bara bodde vi ihop nästan.
Joo, Patrik hade väl som killar är, spanat och  kommenterat min rumpa å sånt.
Å jag hade en dag när jag och Rebban låg i Patriks farmors trädgård och solade spanat in Patrik.
Rebban var snabb då; "Ahaa, vad tänker du på? ;)"
Hihi! :) Ja då hade jag orena tankar minsann...
Men så dog Jimmy å allt blev som huller om buller. Jag behövde komma bort och jag och Nina beslöt oss för att åka till SSM i Vårgårda. Så jag drog från stan till byn och hängde där i nån vecka. Därifrån började vi våran roadtrip och resten av semestern spenderades i bilen.
Sista dagen satt jag själv i min bil på väg hem från Töre till Gällivare. Då i bilen fick jag ett smärre nervsammanbrott pga alla jobbbiga saker som hänt det senaste året (Att åka på roadtrip och försöka fly funkar tydligen inte. Hehe... ) och av nån anledning så ringde jag just Patrik.
Han var hemma så han bad mig komma dit när jag kom till stan.
Kom till Gve och åkte genast till Patrik. Vi surrade i timmar och slog på en film på kvällen. Jag somnade på soffan och blev kvar över natten. Nästa dag så vet jag ine vad vi gjorde men när det närmade sig eftermiddag och jag skulle börja ta mig hem till mig och packa upp och så så ville vi inte riktigt att det skulle ske...
Patrik kom med hem till mig och vi packade upp lite grejjor. Vi käkade middag och skulle se film ihop igen. Dvdn tog inte emot filmen så vi fåk åka hem till honom. Efter filmen skulle jag hem. Men det ville inte han... Å inte jag heller såklart! :) Så jag blev kvar den natten. Å sen dess....
Sen den dagen jag kom hem från semsetern så sov inte jag en enda natt i min lägenhet. :)
Jag betalade dyra pengar för en garderob på andra sidan stan ett tag men sen så flyttade jag in helt å hållet. Åsså tjoff, liksom så väntade vi barn. Något vi båda ville å hade pratat om men inte planerat in. Så jaja...
Sen har vi ju knegat igenom det ena och det andra och vi har verkligen gjort framsteg...
Jag hoppas att vi fortsätter på samma sätt i evigheter...
Jag älskar dig Patrik och jag är så lycklig över att vi har varann å allt vi "gjort.." Heheh...
Puss på dig...



Nä nu så.... Hej med er. Måste få gjort nått idag. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahajadu. jag kommer ihåg att du tog med chinesen till patrik också för att se om han var godkänd och något att ha :)

2009-11-25 @ 11:39:43
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: mamma/svärmor

Grattis på förlovningsdagen... Kram på er :-)))

2009-11-25 @ 14:56:02
Postat av: Johanna

Grattis på förlovningsdagen!

2009-11-25 @ 20:00:02
URL: http://johannalo.blogg.se/
Postat av: din älskades syster

Snyft så romantiskt!

2009-11-25 @ 21:24:34
Postat av: Håpe

Haha guuud så kul å höra hur allt blev av :)) Har ju inte tänkt på de :) Jag brukar alltid fråga sånt..men de har som aldrig blitt av :) Men tack för de :D Skoj!



Kräms på er!

2009-11-25 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0