En fot!! Eller en häl rättare sagt! :)

Ja, det är verkligen Den Vilda Bebisen i magen nu. Jisses vad det lever om.
Pressar redan neråt massor och jag har ganska besvärligt å gå.
Känns som att jag måste pressa ihop benen för annars kan dom bara falla isär.
Detta har tydligen å göra med att bebisen trycker neråt och för att jag har graviditeterna så tätt ihop.
För muskulaturen var det ju inge fel på. Fick som sagt guldstjärna av BM bara sex veckor efter förlossning. Sen efter det återupptog jag ju ridningen som hjälpt.
   Men denna bebis alltså... Ojoj....
Funderade igår om den kanske låg lite konstigt. Sjukgymnasten frågade också om jag visste hur den låg. Men det visste jag inte. Tänkte om den kanske låg i säte och pressade neråt med rumpan och benen. Att den därför trycker så mycket.. Men så i morse som bara för att bevisa motsatsen så petade det upp en fot vid mellangärdet. Hahahaaaa!!!! Jag låg precis och petade med pekfingret där och råkade väl killa lilla foten, för TJOFF! Så dök foten upp och sparkade några gånger. Jag kände riktigt formen på foten! :D Häftigt! :)
Men men vi får väl se. Den fjärde ska jag till BM igen å ska be henne försöka kolla lite....
Känns som att bebben ligger så långt ut också på nått vis. Så att jag klämmer den. Elise låg lite mer mot ryggen tror jag..... Vi får väl se.
Trist att jag har å ont nu. Med Elise hae jag ju inga besvär överhuvudtaget. INGA. Men nu så känns det i rygg, ben och bäcken. Men tydligen så har inte ryggraden hunnit återfå sin form ordentligt efter graviditeten med Elise. Antar att det är därför det bänglar lite nu...

Idag ska vi å titta på tomtar på torget.... Åsså blir det sushi med spel hos oss! :)
Rebbis kommer på efterkälken som vanligt men jag ska spara sushi åt henne....

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, vad jag ser fram emot att träffa Knodden :-))) Gammel morfar hälsar så mycket... Kram på er

2009-11-28 @ 18:39:32
Postat av: Anni

Åh vad mysigt med en liten plutt i magen!=o) Man blir lite nostalgisk när man inte vet om det blir fler barn i framtiden eller ej.

2009-11-29 @ 13:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0