Trafik och sprucket hus

Ja i ntt har då jag halvt frusit ihjäl. Fasen vårat sovrum är så kallt så man har frostskador när man vaknar på morgonen! Huu... RIngde Patrik i morse och frågade om det går att tilläggsisolera balkongsdörren.
Men då säger han (precis det jag misstänkt) att det nog är fasadsprickan på huset som späkar och inte balkongsdörren.
Huset har en stoooor spricka i fasaden just genom vårat sovrum och TVrum.
Mest troligt så är det där draget kommer ifrån... Huuh!
Patrik berättade att när jag varit i Töre och han legat i sovrummet så hade det dundrat i väggen. PANG bara.
Hujj! En vacker dag trillar vi väl ner.. Smack i backen bara.
Ska nog ta och ringa Top Bostäder och be dom kolla in sprickan.
I kottes rum har väggen spruckit också.. Och det måste hänt nångång under det senaste året eftersom den nya tapeten är trasig.

ÅH! Jaaah!! Jag lyckades precis fota Elise när hon gör sin nya grej! Hon rynkar ihop näsan och munnen och fräser med näsan in och ut... Hihhiiii!!! Hon är sååå söt! :)

Galet mycket trafik utanför huset. Det är ju Toni Alldèns rättegångsstart idag.
Den håller ju till en bit nerför gatan bara så här är det trafik...

Nu ska jag ta och dra på mig lite kläder åsså blir det å träna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0