Tjejligan på språng

Jepps tjejjorna har varit ute i solen. :)
Sara kom över på kaffe efter sitt morgonjobb, strax där efter så kom Rebban också.
Vi skulle egentligen ha gått ut och promenera på en gång om det inte hade varit för det att Patrik hade gjort saft till Elise igår. Den handlingen innehöll fyra fel.
1. Elise ska bara ha saft när hon lessnat på vatten när hon är sjuk. (Vi ger inget socker annars...)
2. Patrik skruvade inte på korken på saftflaskan.
3. Han lämnade flaska på köksbänken.
4. Jag slänger in flaskan i kylen igen i morse, utan att kolla korken.

Så när Sara hade kommit ser jag nånting som rinner ut från under kylskåpet.
Öppnar dörren och OHNO!!!
Hallonsaft i hela kylen!!!
*Skura som en idiot*

Efter det fick vi äntligen komma ut i vårvädret.. Underbart! :)
Var ute och gick i nästan två timmar... Skööönt! :)
 Jag öva på att gå naken... Dvs. Utan barnvagnen.
Jag tränade på att gå utan och Sara tränade på att gå med...
Bre på hennes åldersnojja lite extra,, Hehe!
 Efter promenaden gick vi till Rebban som bakat bullar förra veckan.
GODASTE NÅGONSIN tror jag.... Sluuurp! ÖÖhm.. Eller Tuggtugg..
Jag och Sara klämde FYRA bullar var! Haha!
Hon tinade fram några, jag tittar på bullarna "Tinade du bara dom dääär?!"
"Ni får mer..."
Säger Rebban
Jag och Sara ser på varann med ett Tack-Gode-Gud-Sätt.

Efter bullarna och ännu lite mer skvaller så kilade vi hem.
Elise ligger här på soffan, tänkte se om hon vill vila lite..
Annars så är det träning som gäller i em.
Hade mina 36:or idag när vi promenerade. Kändes bra. :)

Nämen,.. Nu sover damen. Kanske man skulle försöka sig på en middagslur.
Tror faktiskt att jag har tid med det.. Skönt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du får komma hit och käka :D

2009-03-17 @ 15:23:38
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0