Sol-jävla-sken

Jo morgonen började så bra men det var innan jag visste att Elise har en monsterdag.
(Innan man nu blir påhoppad så; Ja, jag är lyckligt lottad med en frisk unge som inte haft kolik eller andra "skrik-sjukor" hon är också nästan alltid glad så jag VET att nångåg ska hon ju absolut få grina, kinka och bråka.. Jajaja, men just nu är hon skitjobbig!!)

Hon är såååå jobbig idag!! Gnäller och skriker och surar så fort hon inte får som hon vill. Men det är nu inte det värsta, skriket kan jag stå ut med. Men när hon tjorvar med maten och kastar, spottar, fäktar med armar, gör pruttljud med munnen, spottar ut vattnet och häller ut mat på dom rena kläderna och golven så får jag sammanbrott.
Varenda jävla tugga har jag fått truga i henne. AAARRRGH!!!
Redan innan maten så kände jag mig själv skitig och kände att jag hade verkligen viljat ta en dusch, men kändes samtidigt som vafan är det för idé å duscha? Jag ska ju ändå bara åla omkring på golvet med Elise (golvet som jag får dammsuga en gång i kvarten för vi har det första dammproducerande parketten i världen). 
Men såhär efter lunch med intorkad slottsgryta i hela ansiktet och T-shirten så känner jag mig som den där platsflärpen som du tar upp skräpet från slasken med.
Men det som är mest irriterande är att hon skrattar och fnissar och har såååå roligt....... Aaargh!!


Kommentarer
Postat av: sanna

Ha ha haaaa :D Jaaa jag vet, Noah kommer dit han med, hi hi hi :)

2009-03-26 @ 12:31:56
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Josefine

hehe..ja sammanbrott kan man ju få när dom håller på så...när Challan höll på så, när han började, bestämde vi oss direkt för att markera att det inte är okej. Ska det slängas omkring m maten, spottas ut, hälla ut vattnet- då åker man från bordet. Man känner sig jättehemsk, men till slut fattar dom vad d innebär. Och att säga nej, alltså varna redan vid första griset, dom börjar fundera kan ja lova! vet ju inte hus gammal tösa e, men vi började m detta när charlie var kring ett års åldern, typ när han fick börja äta själv. Hoppas allt är bra annars! :)

2009-03-26 @ 13:27:44
URL: http://emjowa.blogg.se/
Postat av: Catja

Jo vi ska också vara ganska stenhård med gridandet sen. Än så länge är hon ju bara åtta månader så det går ju inte direkt att lära henne det ännu! :)



2009-03-26 @ 14:29:47
Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny mobiltelefon?

2009-03-26 @ 14:36:00
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: Maria

Fin blogg du har.

Hoppas du får en bra dag

2009-03-26 @ 14:38:07
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: angelika

mmm vansinnes utbrott . det kan inte finnas nån som har barn och inte har fått ett utbrott....



just nu är ju mina lite större så dom får mest psykbryt på varandra...

2009-03-26 @ 18:35:17
URL: http://lillafrokenlycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0