Patrik var GALEN igår!

Mohahhahahaa!!! :D
Så vi såg filmenn Unborn igår... Det var ju en läskig film, med alla dom där överraskningarna bakom dörrarna, knackningarna i speglarna och personerna som går runt i brygga som lilltjejjen i exorcisten! Bla bla bla....
Men helt bra ju, det var ju det vi ville se. En läskig film som får en att hoppa till.

Jag hoppade ju som en nioåring på en studsmatta så Patrik och jag kröp ihop bredvid varann ganska snabbt. :)
Men det var ju såklart det största misstaget.... Hihi!
Det började såklart med att  Patrik skriker  "BUU!!!" när det är som mest spännande.
Men snacka om att våran skräckfilmskväll spårade ut. (Vi väckte Elise dessutom....)

Vi hade ju släckt ner i TV rummet, bara ljusen var tända. I kisspausen så börjar Patrik jaga mig runt i hela lägenheten och fräser sådär läskigt.. Gaaaah!! Jag kutade runt som ett tok hysterisk!
"Paaaatriiiiik!! Jag är ju redan färdig-uppräddad du behöver inte göra sååååååå!"
Men inte var det klart.. För varje liten paus vi tog så fräste han och gjorde hemska grimaser precis bakom ryggen på mig.
Till slut så sprang vi runt i lägenheten mitt i natten. Patrik med en plastpåse dragen över huvudet och ena handen framsträckt som i blindbock och sökte efter mig. Jag i min tur rusade runt som en gasell på flykt, hoppade över soffor och bänkar och gömde mig lite här och var för min galna sambo! :)
Hahahaa!!! :) Bäst var ändå dom gångerna jag gömde mig så bra och skrämde honom halvt ihjäl när jag hoppade fram! Mohahaahaa!! :)
En riktigt kul kväll hade vi, som småungar sprang vi runt. Jag smittar väl av mig... Hihi! :)

Idag skiner solen. Ska och träna på en halvtimma och sen ska vi gå på marknaden....
Senare  under dagen ska jag baka...

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha ha fyfaan, kan riktigt se er framför mig :D

2009-03-20 @ 11:44:00
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Tessah

Hahahaha de lät jäkligt roligt!! hahaha vill också se skräckfilm! :)

2009-03-21 @ 17:23:18
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: hannah

MOHAHAAHAAHAAAAAH!! Fa va flua ni är:D haha!!

2009-03-22 @ 11:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0