Men Guuuud va jag bloggar idag!

Måste bara blippa in vilken röta jag just hade...

Satt här, helt gaalet sugen på nått men vet inte vad.
Satt och drömde mig in på Coop Forum,
gick mentalt fram bland hyllorna och försökte hitta vad det var jag ville ha....

Men mitt dag(kvälls)drömmande avbryts av min telefon.
Det är Patrik som ringer.
Jag är på Coop ska du ha nått?
What??! Snacka telepati! :)
Föreredde mig på det där trista ni vet, när man inte kommer
på vad det är man vill ha och får bara dra till med något som inte alls är bra.
Nått som är lika lockande som en gammal skosula.
BUT NO! Som en blixt från mejerihyllan slår det mig!
Kesella Jordgubb/Lime och en banan!! :)
Mmmmm......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0