Hemma en sväng...

Jepps! Idag är ännu en såndär dag med MASSOR på agendan! :)

Varit uppe med tuppen som vanligt och sen bar det av till Öppen Lek. 
Det var superskönt ute så promenaden dit förlängde jag lite grand. Tog en omväg så vi fick vara ute lite längre..
Pigan passade på att sova i vagen.
Bra! Då var hon pigg och alert väl på plats.

Idag var hon superglad för att få vara på Öppen lek med dom andra barnen.. Sångstunden var som vanligt höjdpunkten! :)

Efter det så promenerade vi till stan (pigus sov som vanligt i vagnen).
Jag var såhär nära *visar en halv centimeter mellan tummen och pekfingret*  på att göra värsta fyndet!
Ett par Blend stövlar för 150 spänn!
Men den där halva centimetern (som egentligen var en hel storlek) gjorde skorna för stora.... Surt!

In på arcaden och handla lite och sedan hem.
Käkat lunch med Lillebror som precis vaknat när vi kom.

Har gjort middagsplaner också med Felicia och Andreas. Det blir blodpalt här hemma ikväll...

Men nu ska jag ta och byta om åsså ska jag å Elise till gymet med Sophie...
Lilebror skulle nog å irra på stan... Får väl söka reda på honom senare! Hihi!

Tjing! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0