Go morron

Har fjäskat med lill damen här i morse.
Orkar inte ha henne lika sur som igår... Hojj!
Hon fortsatte med sitt Monstrande hela kvällen. Vägrade kvällsvällingen och bara låtsas grinade och surade hela kvällen. :) Igårkväll ställde hon sig på knä mot Tvbänken! :) Har en känsla av att hon ställer sig idag redan.

Jo jag har haft ena riktiga surisar här hemma. Elise var bråkig igår och Patrik hade väl det värsta morgonhumöret någonsin i morse. Påå riktigt dåligt humör var han.. Ändå är det jag som borde varit sur för han väckte Elise.
Ibland får man lust att slå nått hårt i skallen på dom små älskingarna. Morr.....


Den här surisen ser lika sur ut som min familj... Och ser lika sur ut som jag blir när dom surar! :)

Idag går dagen ut på att hitta
-Skor till stallet.
-Skjorta/tröja till Patrik
-Tunika till mig.

Nu är mina ägg klara ute i köket... Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0