Bjudit på Lunch

Efter ÖL promenerade vi till stan jag och pigan och gick in och handlade lite.
Det blev Ugnskorv och mos idag. "Mindre lyckat" är en Underdrift!
Stackars Rebban som blev bjuden på lunch...
Korven hade kunnat vara kvar i ugnen lite längre och kaffet efteråt smakade dåligt.
Ingen toppen bjudning med andra ord! Hehe!

ÖL idag var toppen, en massa goa barn med trevliga mammor.
Elise gladdes åt sångstunden som vanligt! :)

Vi såg ju aldrig filmen igår så det blir nog den ikväll ist.
Annars så står det ju CSI på tablån... Men vi skippar nog det. :)

Ska iväg å träna på ett tag. Tre tror jag att vi sa... :)
Känner mig trött och slut... Riktigt trött... Why??
Nånå man piggnar väl till när vi tränar! :)


Kommentarer
Postat av: Fittan Fes

Mamma- en folkrörelse??

Dont think so, tycker;

www.fittanfes.com

2009-03-09 @ 16:00:17
URL: http://www.fittanfes.com
Postat av: Sandy

Hej! Ja, varför? Jag är synskadad. Då blir man automatiskt en annorlunda förälder, tyvärr. Borde inte vara så, men that's life. :) Vår nya BVC-tant är jättetrevlig och så, knappt några fördomar alls. Men varje ny människa man träffar frågar ju såklart om allt. Det är ok för min del, förstår ju att allt är nytt. Men haha, ibland händer saker som man inte räknar med. Något som inte skulle betytt ett skit om någon annan gjorde, men som förstör hela den "nya människans" bild av mig. Ja, nu blev det ett långt svar. :) Ha det bra! Kram

2009-03-09 @ 16:56:18
URL: http://lilzandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0