Bättre nu...

Efter "lunchen" så fick Pigus gå och sova en stund. Hon slocknade ganska direkt.. :)
Efter vilan var hon på lite bättre humör men ändå inte på bra humör.
Måste va nått som spökar men jag vet inte riktigt vad. Kanske tänder eller nått...
Känner mig helt död i skallen... Huh! :)
Hade tänkt kila på stan och kolla efter en tunika och köpa en tröja till Patrik. Men jag ORKAR inte idag.
Ska nog bara vara idag.. Har ju diskat undan The Diskberg igen och dammsugit. Så lite duktig har jag ju varit idag iaf... Å tvättat har jag ju också gjort.... Å ska laga middag.... Åå va duktig jag är. Så. Nu kan jag slöa lite. Fast slöar gör man ju inte heller. Jag hjälper ju till att stimulera och aktivera vårat barn också! :)

Kolla! Här är syrran nu! Snacka om att man hade viljat vara där.... Mmmm...




Kommentarer
Postat av: mamma

Vi kan väl fara dit allihopa tillsammans nångång

;-) KRAM på er

2009-03-26 @ 16:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0