Babysimmat och cyklat

Jajjaa.. Idag började vi ´förmiddagen med att åka till Träsktrollet och fira lilla (stora) Felicia som fyller elva på måndag tror jag det var??! Iaf.. Vi var dit och firade henne lite innan hon och Camilla åkte til Umeå igen.... Hm!

Efter det bar det av hem och käka lite korvsoppa som vi fick med från Kullen igår, MUMS!
FIxade även Elises säng så den är inbyggd i våran nu.... Var lite bängligare än tänkt eftersom alla fyra sidor måste tydligen vara ihop monterade för att sängbotten ska hållas kvar.. Men efter lite skruvande sp löste vi biffen.
Man har ju en rätt så Handy-man.... :)

Så nu sitter jag här. Elise sover i sin "nya" säng och Patrik är hos gammelfarmor.
Babysimmet gick bra idag... Vi fick till ett jättebra dyk! :) Elise har lite svårt att förstå att stänga munnen när vi dyker så hon har oftast fått ordentliga kallsupar. Men sista dyket idag gick toppen!

Nästa vecka är det avslutning med babysimmet.... Trist... Vad ska vi då göra på söndagar??!

Nu ska jag kila ut i köket och se om mina bär har tinat som jag tog fram ur frysen....
Vad ska jag äta till dom måntro.....

Ska ta nån bild på Elises säng när hon vaknar till lite senare så får ni se!
Blev faktiskt rikigt bra. Så nu kommer hon väl lära sig krypa imorgon bara för att vi kommit på denna brilljanta lösningen för nätterna. Det vore så typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0