Ännu en dag till ända.... (enda??) :)

Jaaah. Efter dopet så fick ju pigan mat, jag dammsög och sedan somnade hela familjen och vi sov i två timmar.
Snaaark... Såå skönt. :) Länge sen jag sovit  så gott på dagen. :)

Efter vilan så drog jag ett ryck. Jag och Pigan stack in i köket och bakade Chocolate chip cookies som Anna tipsade om! :)
Mums va goda dom blev! :) Gjorde en dubbel sats och frös in dom. Patrik är och nallar från burkarna hela tiden. Har skällt på honom men han ger sig inte.

Har precis duschat bort kakflottet och nu fortsätter våran Skräckfilms vecka... Ikväll blire:


Läskigt värre! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Måste prova de där kakorna :)

Bakade äppelkaka igår, men den blev helt degig - uäck! Ha ha. . .

2009-03-22 @ 21:43:49
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0