Aaah! Glömde bort...

Att öppen lek har stängt den här veckan! Typiskt!
Hade fått ett meddelande av Sandra och Max men det har inte jag sett i tid! :)

Promenerade till ÖL och när jag närmar mig så ser jag att det inte står en enda bil eller barnvagn parkerad.

Det var då jag kom på att jag hört nånting om nån vecka då det skulle vara stängt.

Typiskt!

Så vi promenerade upp till Helene ist och drack en kopp kaffe och provade Sophies skor. Om jag kan ta dom till stallet imorgon... Jo, ett par kunde jag ha men dom blir nog för klumpiga i stigbyglarna så vi får se hur fasen detta kommer gå.

Jaja, det är ju bara för en dag. Snart kommer ju mina stövlar. Hoppas jag kan ha dom då.
Sophie hade ett par kängor i 38 som jag provade och dom var för små!!! What??!
Mina fötter har blivit större sen jag fick Elise. Konstigt.

När vi gick från Helene så somnade Elise i vagnen, gick lite omvägar för att hon skulle få sova... Passade på att kila in på banken och sätta in lite pengar. Pratade med Sara och hörde att hon och Therese med co. skulle på Åhults.. Ah! Jag hakade på och ringde även Rebecka.
Så vi var en hel skock fikare i slutändan! :) (Hehe...Ändan.)
Även Elise fick en kompis. Hanna kom med lilla Lova. Sötungen där som fyller ett år på onsdag! :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag och åkte till gällivare BARA för att gå på ÖL och så var det stängt!! :( snacka om onödigt.

2009-03-30 @ 20:47:40
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0