Rubrik

Jahaja, dagen har gått i rantens tecken och innehållit en massa trevligt! :)
Varit till Göta, Peter och Rebban. Därifrån till lekparken med Elise och vi har gungat och åkt rutch...rusch...Hmm...
Glid-ner-på-rumpan-bana.
Även en fika med Nina och S på hembygdsområdet.
Sedan har Patrik kläckt iden om att vi ska ha middagsbjudning!
Coolt säger jag! "Ska du laga mat?"
"ööh, JA. Det ska jag!" Svarar han trotsigt. (Psst! Han hade nog räknat med att slippa det... ) 
Hehe! Toppen! Jag kommer ha en helkväll! :)
Peter, Rebecka och Keisu tror jag kommer alltså över på käk.  Det ska bli kul! :)
Patrik och Peter är och handlar.... Blir sen middag efter som Rebban jobbar kväll.
Blir som när jag var i  Italien, middag klockan tio. :)
Efter skolan var det after school. Varje dag.
Men då är ju drinkandet lite annat än här uppe i "Vi super så mycket vi hinner under en livstid åsså ser vi sen hur kul det var".

Har försökt stimulera ungen så mycket som möjligt för att hon ska sova natten nu. Hoppas hoppas hoppas...
Orkar inte med middagsbjudning till sent på natten åsså vara uppe med henne innan man kliver upp klockan sju.
Uuuh!

Kommentarer
Postat av: Anni

Hoppas ni får sova gott i natt! Är inge kul när de små inte vill/kan komma till ro, I know.

2009-06-06 @ 21:31:34
URL: http://annia.bloggagratis.se
Postat av: Linnéa

fin blogg :)

2009-06-06 @ 21:35:56
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0